Fem servir galetes pròpies i de tercers per millorar la teva experiència de navegació i oferir continguts i publicitat rellevants per a tu. Consulta la nostra actualitzada política de galetes.
Kids&Us Esquerra de l'Eixample

Contacta amb nosaltres

"Som aquí para marcar la diferència i fer-ho des de l'amor i el respecte envers aquelles criatures d´arreu del món que ens són confiades. El nostre compromís amb la nostra tasca és absolut."

Si necessites més informació o vols fer alguna pregunta, omple el qüestionari i l´equip de Kids&Us Esquerra de l'Eixample estarà encantat de posar-se en contacte amb tu al més aviat possible.

Kids&Us Eixample Esquerra

C/ Aragó, 120, 08015 Barcelona
08015 Barcelona - Barcelona
Espanya, Tel. / 668563657
eixesquerra@kidsandus.cat

Director/a del Centre

Xavier Abelló

Horari del centre

Matins: de dimarts a divendres de 10h a 13h Tardes: de dilluns a divendres de 17h a 20h

Transport

Metro Urgell

Metro Hospital Clínic

Línea 59

Kids&Us Escola Industrial

C/ Provença, 122
08029 Barcelona - Barcelona
Espanya, Tel. 640 063 064
escola.industrial@kidsandus.es

El responsable del tractament de les dades és l’empresa KIDS&US ENGLISH, S.L. Les dades recollides, així com les que es puguin generar, es tracten amb la finalitat de gestionar la inscripció i oferir-vos productes i serveis de Kids&Us. La base que permet el tractament de les dades és el vostre consentiment, i alhora el tractament és necessari per executar la relació comercial amb Kids&Us. Teniu dret a accedir, rectificar i/o suprimir les dades subministrades, així com sol•licitar-ne la portabilitat. També teniu dret a sol•licitar que es limiti el seu tractament o oposar-vos-hi. Les dades podran ser comunicades a altres empreses que formen part de la xarxa de franquícies KIDS&US ENGLISH, S.L., a KIDS&US ENGLISH, S.L., o empreses proveïdores de serveis de KIDS&US ENGLISH, S.L. i dels seus franquiciats. Si necessiteu informació addicional i detallada sobre protecció de dades, podeu consultar-la a l’enllaç següent.

He llegit i accepto la política de privacitat *
*Informació que has d'omplir obligatòriament
Compartiu-ho >